Sunday, January 30, 2011

RAHSIA HATI ELFA' EINN -7TH CHAPTER-


NOVEL TITLE: Rahsia Hati Elfa'einn
AUTHOR: EllyAmythia


-CHAPTER 7- “Kau pergi dariku, aku jadi gila”

Benar juga sangkaan aku, Si dia tidak menepati janjinya. Aku mengerti bahawa dia sibuk tetapi pada aku kalau tak boleh tepati janji , jangan berjanji. Hari demi hari aku setai menunggu kiriman “sms”dan panggilan telefonnya, tetapi satu habuk pun tak ada. Kosong.. “Zero”… Haiz…. Seminit bagai setahun menunggunya, aku mula rasa kehilangan. Selama ini aku menipu diri ku sendiri kerana meletakkkan harapan yang tinggi kepadanya, inilah akibatnya.

Disebabkan itu, aku menjadi tidak tentu arah. Aku cepat meradang dan juga hilang perhatian di sekolah. Apabila di rumah pula, aku makan tak lalu, tidak tak lena dan mandi pun tak basah. Aku mengerjakan kerja-kerja rumah yang lasak. Padaku, hanya itu sahaja yang bolehmenghilangkan rasa tertekan aku. Bukan itu sahaja, sebenarnya baru-baru ini aku juga baru kehilangan satu lagi insan yang aku sayangi. Pakcik kesayanganku baru sahaja kembali pada tanggal 6hb Januari yang lalu. Apa lagi rasa kehilangan itu pun mula melipat ganda.

to be continued...... keep on waiting ya..

No comments:

Post a Comment